Monday, September 9, 2013

wah wah wah...main petik nama Ladyverde nampak!

bismillahirohmanirrohim
.
.
"sahaja aku ber blog kembali pada hari ini kerana (Allah taala) nama Ladyverde kene PETIKKKKKKK!!!".
.
wah wah wahhhhhhh!!!
.
.
i thought i have been away from the blogging world and nobody cares...tup tup, nama ai kene petik uols!!!
petik sebab ladyverde katanya antara yg "berpotensi" nk berscandal ngan adi putra....yes SCANDAL ngan ADIPUTRA uolsssss!!!
.
.
lawak ok!
sapa la ladyverde ni...sapoooooo?!?!?!
dlm forum cari lagi!
kau hado!??!?!?!??!?!?!
huhuhu
Sekussssss meh!!!!
.
.
siap suh mr.doc check whatsapp ladyverde hokeh!
nah nah amek la hp i g la kaji...sebab tkde keje sgt kan dorang ni...
bila lagi nak merasa jadi detective conan kannnnn
hahahha
.
.
i admit these past few months mmg ada la pergi events2 berkaitan dgn fanclub 1HotLovers...
stakat baru pergi few events babes, dah boley assume i scandal ke?
furthermore, beribuuuuuuuuuuu kot cik adik2 n mokcik2 yg have been with 1HotLovers since day one till now...most of them even 'kehuluuuu kehilirrrrr' sampai ke bandung nun!
lg senang la kot dorang nk dikait kan...
dari ladyverde ni haaaaa...apooooooo la yg adoooo kat ladyverde ni...
dah la plus size! 
si engineer giler pulak tu!
hahahha
.
.
adiputra nk scandal kan org yg gorgeoussssss...yg slimmmmm...yg slenderrrrr...yg asset mantoppppp!
yg petite...yg gebus...yg bernama aida...opssss!
hahaha 
mmg sume tu takde dkt ladyverde...percaya laaaa...
.
.
siap dah sumpah kat instagram pon korang tk caye kan...
hahahhaha
hmmmmm speaking of instagram...i strongly feel that si "orlanda" ni mmg one of my instagram follower...mungkinnnnn someone that i know quite dearly...hmmmmmm
*insert emoticon garu dagu*
ahhaha
.
.
soooooooooooooooo that means ------------> TIME FOR INSTAG-CLEAN UP yoooo!!!
.
.
haaaaaaa kan dah kateeeeee!
LADYVERDE, WHO!??!?!??!?!?!?
hahahha
.
.
so takyah la nak petik2 nama ai lagi k...
sumpah, ladyverde clean...
ladyverde mmg takde scandal ngan Adi Putra / adiputra / ADP 
percaya!??!?!?
;)
tralalallalallala

3 comment(s):

erna said...

kelakar pulak..haiyoo..banyak nye masa nak bergosip bagai..

syazyatie said...

haha..ada jugak terbaca masa gigih berforum itu hari.

ladyverde terlupa nak tepek ig dlm forum kot. tu yg fiorumer speku manjang.hikhik..ya ampun jgn delete i dr ig u.

-syazyatie-

Siti Fatimah said...

hahahahaha... apa2 pon verde I percaya u ok! ;p

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
This is a personal blog. The views and opinions expressed here represent my own and not those of the people, institutions or organizations that I may or may not be related with unless stated explicitly. My thoughts and opinions change from time to time as I come to learn more and develop my understanding about the things and issues that I am blogging about. This blog just provides a snapshot of the knowledge, views, and opinions that I hold at a particular point of time and these might most probably change over a period of time. I reserve the right to evolve my knowledge, thoughts, and viewpoints over time and to change them without assigning any reason. This blog includes links to other sites/blogs operated by third parties. These are provided as a means of convenient access to you to the information/opinion contained therein. I am in no way responsible for the content of any other sites or any products or services that may be offered through other sites.

:: OurWedding2004 ::

Gorgeous People Passing-by ;)